OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Deepika Padukone in Casual.
View 5 more comments
Windyazahir 29 Dec 2014
Nice
Windyazahir 29 Dec 2014
Lovely
AdeViolina 26 Apr 2015
nice
bitterswag 1 Jan 2017
❤❤❤
post
18 likes
Categories : casual
see more from this collectionFashion Inspiration

MORE CASUAL POSTS

Let the ray of the sun showering the spirit you ne...
Ingin mengecilkan celana jeans-mu? Tak perlu dibaw...
Lounging around at home : wearing loose-plain gree...
Kangen jalan-jalan, kangen staycation aku tuh..Blo...
Strolling aroud in style. Clozetter @isnadani tamp...
Salah satu personil @blackpinkofficial yang memili...
Dah lama banget gak ootd-an!
Got this dress on @za...
Foto depan rumah..... orang lain 😁Udah pada ke ...
Black and White Monochromatic in @wework.rtw x @wu...
Good afternoon, don't forget to smile and remember...

MORE FASHION POSTS

First time lip sync makeup 😂

Susah susah gampa...
As a mom i’m not perfect. I make mistakes. I for...
READ ON___Jadi semalem baru aja ngebahas soal acce...
Mana nih yang selama dirumah aja jadi males mandi?...
Sunscreen, sunscreen, dan sunscreen! ☀️
.
Aku ...
Styling husband's clothes! Daripada duduk manis aj...
💕☀️🌵 Calling for summer vibes // Prints ...
.
Buat kalian yang mau jalan-jalan saat Summer, Se...
#SpotToVisit
Gartenhaus Co @gartenhaus_co, Jl. Ken...
Aku bangun tidur langsung kepikiran sama pantai. B...

MORE BEAUTY POSTS

#auzolatutorial This is the pictorial for Queen Se...
Hai semuanya~ Jangan heran yah kalau aku panas-pan...
Seumur-umur baru kali ini akhirnya aku kesampaian ...
Details of my Sailor Moon inspired look (and plent...
Let it bee 🐝🍯✨
.
.
Inspo: @t.rinluck 👑
...
Collab Giveaway NAMA X IFB.

Giveaway berhadiah p...
Assalamualaikum everibadeeeeeh..
Happy Freeyay ...
Kemaren emak beli yang abis ke toko kosmetik langg...
Cara utama untuk melindungi kulit wajahmu yang ser...
SPROUT ISLAND GOLDEN SEAWEED JELLY MIST @l2poffic...

Advertisement