OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Re-posting People come and go in mysterious way. Sometime, people that you know well can be a stranger in an one blink of an eye. Funny things, a stranger could became so close and real to you more than you ever know. ••Ibaratnya, mati satu tumbuh seribu. Nah yang tumbuh seribu ini justru jauh lebih baik dari yang satu mati tadi. ✌ Well, that's life sis! •• #clozetteid #lifestyleblogger #friendshipismagic #mysquadisbetterthanyours #mommyblogger #socialmediamom #sahabathijrah #temanhijrah #friendtilljannah #bestfriendgoals #tbt #throwbackthursday
post
Categories : casual
see more from this collectionInstagram

MORE CASUAL POSTS

The perfect off-duty look starts with statement bl...
Bring your own Sunshine ☀️ Shop @pomelofashion...
Let the ray of the sun showering the spirit you ne...
Ingin mengecilkan celana jeans-mu? Tak perlu dibaw...
Lounging around at home : wearing loose-plain gree...
Kangen jalan-jalan, kangen staycation aku tuh..Blo...
Strolling aroud in style. Clozetter @isnadani tamp...
Salah satu personil @blackpinkofficial yang memili...
Dah lama banget gak ootd-an!
Got this dress on @za...
Foto depan rumah..... orang lain 😁Udah pada ke ...

MORE FASHION POSTS

Obat totol ampuh mengatasi jerawat semalam, yuk ce...
Udah lama banget ngga makeupan. Lagi niat aja hari...
Udah lama banget ngga makeupan. Lagi niat aja hari...
LACOCO HYDRATING DIVINE ESSENCE

Minggu lalu aku s...
Aku tebak ya, pasti kamu lebih suka celana jeans n...
No matter what i do all i think about is 🙂
𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚊𝚛𝚛𝚢...
Simple is Good ! A denim shirt dress is a good opt...
Dalam menjalin relasi apalagi pacaran sering kali ...

MORE BEAUTY POSTS

Jemuran dihalaman rumah rasa bali! Wkwk rahasianya...
@soleaf.indonesia Cleansing Series🌞

Engga nyan...
Meet the new Powder Kiss liquid lipstick and eyesh...
Apakah saya pernah merasa minder sama bentuk muka?...
Serum wajib coba!❤️
.
Love my @kiehlsid Vital...
Hadir dengan brush yang nyaman untuk digunakan, Pi...
Lassie Newfangled: [Review] Clinelle Hot Body Crea...
I could be every color you like 💛
Nyawww~ ^^
....
Seandainya foto di KTP ku bisa sebagus di slide te...

Advertisement