OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
When someone talking about me : IDGAF 🔥

Tanktop : @hm
Short : @stradivarius
Bag : @minisoindo
#BodyPlusIcel
#BajuHaramIcel
post
see more from this collectionInstagram

MORE GISELAVI_ POSTS

Baby, take my hand. I want you to be my bestfriend...
Hi there 💞
Fall season vibes 🍂🍁
Bag @yunaandco
#BodyPl...
Seneng banget bisa main ke acaranya @mediheal_idn ...
Chilling on sunday ✨ #bodyplusicel
Jadi udah semingguan ini aku nyobain pake @nurisho...
One little baby step at a time 🌸
#BajuHaramIcel...
Jadi hati sabtu kemarin aku dateng ke Beauty Works...
All in black with @aldo_shoes 💞
#AldoCrew
#Bod...
Blooming beautifully 🌸
#BodyPlusIcel

MORE FASHION POSTS

Think Orange 🍊
.
.
.
#ClozetteID #ShoxSquad #li...
Dream it so it will!!!
Earring new collection from...
Cukup diliat aja ya, jangan makan roti malem”. K...
Dari luar keliatannya aja seneng, didalemnya siapa...
Sending my ❤️ to your lo-over
-
If you're look...
Siapa sih yang suka pusing sama macetnya Jakarta y...
OOTD Monday!
Harry Potter vibes 🔮⚡️Can you guess which H...
Hang out with people who make you feel good, about...

MORE BEAUTY POSTS

Idebenone
brightening serum from @bellflower_offic...
JEWEL SKULL 💀
HALLOWEEN CHALLENGE 14/31
🎃 #3...
Sudah bersiap untuk merayakan Halloween akhir bula...
Cream Atau Toner? Kamu Bisa Mendapatkannya Dalam 1...
Before - After 🌸▶▶▶ geser

info makeup : ...
We were just a pair of overgrown children, two of ...
pada nonton @hellohonne kah? yuk absen dulu yang u...
Uda lama juga ya gak posting cushion. Kali ini aku...
Heyyoo geengs! Ada yang udah mulai rencanain libur...
Suka skincare dengan kandungan probiotik? Berarti ...

Advertisement