OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Got a chance to run on runway wrapped in @danjyohiyoji Neon Collection on the Launching @mineralbotanica newest face and eyeshadow palette.
Really really happy to be part of the show with my beauty Mica Squad
@erastaniaa
@sarapanmakeup
@stellajoee
@fcherrika
@nadadella
@gst_ayuputrii
@meiangeel
#Setterspace
#clozetteid
#theshonet
#lookbookindonesia
#indobeautygram
#indobeautychannel
#beautychannelid
#indobeautysquad
#bunnyneedsmakeup
#ladybossjkt
#bvvlogger
#bloggirlsid
#bloggervloggerindonesia
#storieid
#lemonsquad
#jakartabeautyblogger
#indobeautyblogger
#ivgbeauty
#channelbeautyindonesia
#lemoninfluencerid
#cchannel_beauty_id
post
see more from this collectionInstagram

MORE JONAPOTTGER POSTS

Liat @caldisylla bikin MEKAP HACK TIKTOK, jd penas...
Loving this dark metallic blue torquise from @anas...
Welcoming Valentine with my purple heart wearing @...
Eeeh emak kelupaan upload nih hari.Abisnya kalau l...
MEKAPAN CUMAN PAKE CONCEALER NO FOUNDIE MEKAPProdu...
Thank you for all of your Bday wishes for me.... E...
Inspirasi Mekap @djakartawarehouseproject ⠀⠀...
Absorbing the good positive vibes only if you wann...
Kali ini kumau nyanyiLagu yg terngiang muluDari ke...
Look into my eyes. Peeping through a hole of creat...

MORE FASHION POSTS

Baju keluar gak jauh-jauh dari kaos busui, untung ...
Ini aku doang yang suka liat foto ini atau emang k...
[MOLEN SUPER JUMBO]
-
Hayo, siapa d sini suka mole...
OOTD masih #dirumahaja karena belum berani keluar ...
karena pandemi corona lebih sering dirumah/keluar ...
APA KABAR BESOK?

Besok hari pertama tahun ajar...
There’s so much negativity in the world that tel...
ACNE, BLEMISH? LET’S COVER IT !
This Korean bran...
Slouchy 👾🖤
———————
#ladyuliast...
My Summer Essentials.

Punya kulit acne prone, ber...

MORE BEAUTY POSTS

Finally Beautiful Giftbox dari @clozetteid X @rive...
Hi 🙋🏻‍♀️ dari aku yang sering fail bik...
Kupas tuntas apa saja penyebab dan faktor utama da...
Perdana foto sama isa yang agak botak😂
.
Doi ke...
Yang paling ditunggu-tunggu sejak unboxing di IGS ...
New-Normal Makeup Look ✨

So udah lama banget ng...
Selama hampir 40 minggu hamil, this was the only t...
Details of my White Swan makeup.

I actually follo...
Apa kabar kamu yang masih setia #dirumahaja dan ng...
Marina Glow Ready Lipcream Velvet Matte Lip cream....

Advertisement