OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Do something nice for yourself today. Find some quiet, sit in stillness, breathe. Put your problems on pause. You deserve a break. 💋
Not forgetting my #skincare to protect my skin. Your skin won’t affected that fast in the tropical country but during winter time , you will get it right away.
Haven’t got a chance to share about my #skincare , hopefully today 💋🎄
Wishing everyone wonderful #December 🎄♥️
#bareface
#enjoyinglife
#idontplaniplay


#happyisdecision #clozette #clozetteid #makeuptalk #skincaretalk #beautyblogger #beautytalk #skincarelover #matureskin #maturewoman #bblog #beautyblog #makeuptalk #wakeupandmakeup #winterstyle #survivor #workingmomlifestyle
post
5 likes
Categories : makeup, skincare
see more from this collectionInstagram

MORE MAKEUP POSTS

INNERTRUE - All Day Happiness + Bright & Glow Skin...
Entah mengapa foto pake hp malah lebih keliatan ma...
Mia Glansie Gold Glow Lifting Serum⁣
@glansiebea...
#CarnellinGA
Paket hadiah 3

Paket Gold

- Elizab...
Menyambut hari kemerdekaan 17 Agustus nanti, @mada...
Ni hao, this photo series makes me feel like yabbe...
#CarnellinGA
Paket hadiah 2

Paket Pink
- Maybena...
Guys, udah cek video terbaru YouTubeku? Aku cobain...
Memanfaatkan plastik buat bikin bokeh ala-ala.. Ra...
Bingung sama orang yang masih senang banget koment...

MORE FASHION POSTS

Candid Moment ♥️ 🌇

When you encourage ...
Sometimes,
the best thing you can do is :
not obse...
friday mood alert ——
@callathelabel X @ayladim...
Hayooo yg belom ikutan Giveaway aku, bisa cek deta...
Stuart Weitzman Hadirkan Konsep Modern Luxury Di B...
Skincare yang aku gunakan pasti selalu ada yang be...
NEW VIDEO IS UP! Review brand lokal!! Cuss nonton ...
No more bad hair day!

___

Sama seperti ABG pada ...
Hallo temen - temennn.. Sudah weekend nih, pasti s...

MORE BEAUTY POSTS

Sheet mask @omo.id terbuat dari bahan yang nggak b...
𝙷𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚎𝚗𝚍,...
Akhir-akhir ini kalo kulit lagi kering banget aku ...
💖 GIVEAWAY 💖⁣
Safiranys x ElsheSkin worth ...
Dua produk skincare vegan-friendly yang bisa jadi ...
Selama pandemi, banyak hal baru yang dapat kita la...
kualitas tidur untuk anak itu penting, betul? ⁣
...
#CarnellinGA
Paket hadiah 1

Paket Nameera:
-Esse...

Advertisement