OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
4 irresistible cakes from @joendoughid
Durian cheesecake (my fave), followed by Sesame cake, pandan and gula malaka, and then ultimate chocolate.

Their croissant also superb but they discontinue the one with meringue 😭 boohoo.

#cakes #joeanddough #foodies #duriancake #chocolate #chocolatecake #meringue #yums #croissant #pastry #clozetteID #igfoodies #foodies #igfood #dessert #sweets #pandancake #sesame #delight
post
4 likes
Categories : food
see more from this collectionInstagram

MORE FOOD POSTS

when your day become suck AF, latte and lava cake ...
Cuma dengan 5 bahan aja, kamu bisa bikin minuman h...
Ternyata singkong bisa dikreasikan menjadi sajian ...
Setelah berbulan-bulan tak berkutat di dapur. Akhi...
Tahu goreng cabai rawit 😿 #clozetteid #sarimeal...
Brunch with very yummy sushi from SEKAI buat saya ...
menu diet #apel #biar ngga bosen

MORE FASHION POSTS

My Favorite lately @upmostbeaute Face Pallete ♡ ...
The Weekend
Hei Bumi, sehatlah ....
.
.
Happy Sunday, semoga s...
Clozette Photo of the Week

By @ghinaaulia
Follow ...
Punya ide untuk membuat small brunch session bersa...
Ada yang berkata.. Jangan terlalu khawatir dengan ...
Ya bukan gak bersyukur. Tapi sedang mengalami keb...
𝗕𝗲𝗮𝘂𝘁𝘆 𝗧𝗿𝗲𝗮𝘁𝘀 ...

MORE BEAUTY POSTS

Beneran buat yang suka type look juicy lips, kayak...
sumpa ini look penuh perjuangan🥺
.
.
.
recreate...
Spring ✨💐
.
Akhirnya up juga video ini wkwkw ...
Spring ✨💐
.
Akhirnya up juga video ini wkwkw ...
Video lengkapnya ada di youtube channel aku yaa, l...
Happy Sunday! Ever since #selfquarantine I’ve be...
Haii haii haii! Akibat #dirumahaja dan tenggelam d...
Affordable and easy, try this DIY gel polish pedic...
Liquid Lip Lustre @poppydharsonocosmetics
#brushe...
Begadang udah jadi kebiasaan sehari-hari Yuki. Tid...

Advertisement