OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back

MORE LADIES_JOURNAL POSTS

It’s FRIYAY !!!!

Okay bee stung lips 🐝 👄 ...
Daily simple makeup that just need basic products....
I love doing face mask. The most chill and shootin...
I know that since pandemic I am into skincare. Her...
Before using face balm, I always used micellar wat...
Cutest Pudding Clay Mask from Indonesian Local Bra...
Loving this new lip velvet cream, so creamy, smoot...
Stay close to the people that make you shine ✨

...
Watching all these people gossiping about me. Why ...
Me relaxing after long day making bad decisions an...

MORE FASHION POSTS

..
Have a good Thursday everyone!!!
..
Postingan #...
..
Jalan Braga jadi salah satu spot kota Bandung y...
..
Siapa sih yang nggak pengen kerja sesuai dengan...
..
Selama di rumah aja dan disibukan dengan kegiat...
Aku mau ngebis dulu rewk udh ditungguin jemputan n...
Welcome back to my IG TV guys.. Akhirnya aku membe...
Minggu besok udah mulai WFO lagi, meskipun semingg...
Welcome back to my IG TV guys.. Akhirnya aku membe...
simple but significant, also my kind of AM-PM outf...

MORE BEAUTY POSTS

Lip Crayon Dari NIVEA Bisa Menjadi Andalanmu Bersa...
Get your natural skincare or clean make-up product...
..
Team pantang keluar kalo nggak ngalis mana niih...
..
Team pantang keluar kalo nggak ngalis mana niih...
..
Bibirnya satu, lipsticknya SEKARUNG!! Ada yang ...
..
Racun Browzilla Check!!
..
Gemes banget nggak s...
..
Hai beeeb, mau ngeracun product baru boleh yaaa...
.
Kangen banget pake nail art kaya ginii, nail art...
..
Hai beeeb, mau ngeracun product baru boleh yaaa...
..
Siapa niiih yang setiap hari nggak bisa jauh da...

Advertisement