OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Gratulerer Med Dagen Beste Venn @miss_steine ! 💕🎂🎁 Hurra for deg som fyller ditt år!
.
Happy birthday to the one person who showed me the true meaning of a best friend. There is no way I could give you a perfect gift than the friendship we have. Accept my warm wishes with love : I hope your birthday brings much joy, and that your whishes come true! Happy birthday to my bestie that i don't see for a days, weeks, even months and years - But the bond is still strong as ever, Never apart. Maybe in distance, but never in heart.
.
Time flies so fast, it's almost 6 years since we become a best friend. I'm smiling everytime i remember the day we met 🤗and the days we've spent together, that's such a great memories 😊 I miss you as always and still counting the time 'til i see you again ❤️
.
Music : 'That's what friend are for' - Dionne Warwick (Saxophone instrumental) btw, this song always remind me of you ☺️
.
.
.
#JapaneseStyle #JapaneseMakeup #Gyarumakeup #GyaruGal #Gyaru #makeup #可愛い #かわいい #ギャル #JapaneseBeauty #kawaii #beauty #girls #fashion #harajuku #cchanelbeautyid #japan #モデル  #メイク  #ヘアアレンジ #オシャレ  #ギャルメイク #ファッション #ガール #かわいい #clozetteid
post
2 likes
Categories : makeup
see more from this collectionInstagram

MORE MAKEUP POSTS

Ini dia deretan makeup yang sedang dipakai Clozett...
Get your natural skincare or clean make-up product...
..
Team pantang keluar kalo nggak ngalis mana niih...
..
Team pantang keluar kalo nggak ngalis mana niih...
..
Bibirnya satu, lipsticknya SEKARUNG!! Ada yang ...
..
Racun Browzilla Check!!
..
Gemes banget nggak s...
..
Hai beeeb, mau ngeracun product baru boleh yaaa...
..
Racun Browzilla Check!!
..
Gemes banget nggak s...
..
Udah lumayab lama kepo sama sheet masknya @mask...
..
Udah lumayab lama kepo sama sheet masknya @mask...

MORE FASHION POSTS

Clozetter @jennitanuwijaya spread the summer vibes...
11 Rekomendasi Online Shop untuk Pecinta Tie Dye L...
..
Have a good Thursday everyone!!!
..
Postingan #...
..
Jalan Braga jadi salah satu spot kota Bandung y...
..
Siapa sih yang nggak pengen kerja sesuai dengan...
..
Selama di rumah aja dan disibukan dengan kegiat...
Aku mau ngebis dulu rewk udh ditungguin jemputan n...
Welcome back to my IG TV guys.. Akhirnya aku membe...
Minggu besok udah mulai WFO lagi, meskipun semingg...

MORE BEAUTY POSTS

Hilangkan Noda Hitam dengan Whitelab Brightening F...
Hair tucks, smudgy kohl and messy brows: The moder...
Lip Crayon Dari NIVEA Bisa Menjadi Andalanmu Bersa...
.
Kangen banget pake nail art kaya ginii, nail art...
..
Hai beeeb, mau ngeracun product baru boleh yaaa...
..
Siapa niiih yang setiap hari nggak bisa jauh da...
..
Racun Browzilla Check!!
..
Gemes banget nggak s...
..
Racun Browzilla Check!!
..
Gemes banget nggak s...
..
Siapa niiih yang setiap hari nggak bisa jauh da...
..
Siapa niiih yang setiap hari nggak bisa jauh da...

Advertisement