OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back

MORE VICISIENNA POSTS

Comfy long weekend outfit @shopatvelvet
.
.
#Ootd...
How to be instantly stylish : wear black from head...
🍊 Guess the price of my orange leather jacket? ...
Future is mystery but i hope its going to be good ...
Cute pants overload @lovebonitoid
.
.
#Ootd #ootd...
Beyond the blue skies...
A big thought of wonder.....
Better places. Going outdoor always fun 🤗 @scie...
Can’t decide being boyish or feminine 🤪 @cond...
Katanya vaksin #covid19 uda mau keluar november in...
Kangen pengen brenang ga sih 🥺
.
.
#Ootd #ootd...

MORE FASHION POSTS

..
Have a good Thursday everyone!!!
..
Postingan #...
..
Jalan Braga jadi salah satu spot kota Bandung y...
..
Siapa sih yang nggak pengen kerja sesuai dengan...
..
Selama di rumah aja dan disibukan dengan kegiat...
Aku mau ngebis dulu rewk udh ditungguin jemputan n...
Welcome back to my IG TV guys.. Akhirnya aku membe...
Minggu besok udah mulai WFO lagi, meskipun semingg...
Welcome back to my IG TV guys.. Akhirnya aku membe...
simple but significant, also my kind of AM-PM outf...

MORE BEAUTY POSTS

Get your natural skincare or clean make-up product...
..
Team pantang keluar kalo nggak ngalis mana niih...
..
Team pantang keluar kalo nggak ngalis mana niih...
..
Bibirnya satu, lipsticknya SEKARUNG!! Ada yang ...
..
Racun Browzilla Check!!
..
Gemes banget nggak s...
..
Hai beeeb, mau ngeracun product baru boleh yaaa...
.
Kangen banget pake nail art kaya ginii, nail art...
..
Hai beeeb, mau ngeracun product baru boleh yaaa...
..
Siapa niiih yang setiap hari nggak bisa jauh da...
..
Racun Browzilla Check!!
..
Gemes banget nggak s...

Advertisement