OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
"You are never too old to set another goal or to dream a NEW DREAM" -C.S. Lewis #Clozette #ClozetteID #OOTD
post
1 like
Categories : casual, travel
Tags : NoonaKu, Nevada
see more from this collectionMy Closet

MORE CASUAL POSTS

Even in casual days, wear your outfit in style! Im...
Summer time is just around the corner! Sudah memik...
The perfect off-duty look starts with statement bl...
Bring your own Sunshine ☀️ Shop @pomelofashion...
Let the ray of the sun showering the spirit you ne...
Ingin mengecilkan celana jeans-mu? Tak perlu dibaw...
Lounging around at home : wearing loose-plain gree...
Kangen jalan-jalan, kangen staycation aku tuh..Blo...
Strolling aroud in style. Clozetter @isnadani tamp...
Salah satu personil @blackpinkofficial yang memili...

MORE FASHION POSTS

Baju keluar gak jauh-jauh dari kaos busui, untung ...
Ini aku doang yang suka liat foto ini atau emang k...
[MOLEN SUPER JUMBO]
-
Hayo, siapa d sini suka mole...
OOTD masih #dirumahaja karena belum berani keluar ...
karena pandemi corona lebih sering dirumah/keluar ...
APA KABAR BESOK?

Besok hari pertama tahun ajar...
There’s so much negativity in the world that tel...
ACNE, BLEMISH? LET’S COVER IT !
This Korean bran...
Slouchy 👾🖤
———————
#ladyuliast...
My Summer Essentials.

Punya kulit acne prone, ber...

MORE BEAUTY POSTS

Finally Beautiful Giftbox dari @clozetteid X @rive...
Hi 🙋🏻‍♀️ dari aku yang sering fail bik...
Kupas tuntas apa saja penyebab dan faktor utama da...
Perdana foto sama isa yang agak botak😂
.
Doi ke...
Yang paling ditunggu-tunggu sejak unboxing di IGS ...
New-Normal Makeup Look ✨

So udah lama banget ng...
Selama hampir 40 minggu hamil, this was the only t...
Details of my White Swan makeup.

I actually follo...
Apa kabar kamu yang masih setia #dirumahaja dan ng...
Marina Glow Ready Lipcream Velvet Matte Lip cream....

Advertisement