OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
What ca I do to make you happy? ⁣⁣
⁣⁣
Kadang suka merasa bersalah sama Raya krn skrg waktu saya lbh banyak sama Shasha... ⁣⁣
⁣⁣
Jadi Ibu yg adil bagi waktu buat anak itu ternyata kenyataannya lbh susah dibanding baca teori 😔⁣⁣
⁣⁣
Jadi ortu itu ke apa susah siiih 😂😂😂⁣⁣
⁣⁣
Btw biar akyu ngga yellow melow mikirin anak2, ikutan dong GA #NeSandraGiveAway 😆😆 sayang kan kl hadiah2 cutenya dianggurin doang ♥️ ⁣⁣

📸 by @nurullnoe ⁣⁣
#motherhood #firstborn #kidphotography #raneiratsuraya #myfirstborn #kesayangan #loveofmylife #firstborn #bigsister #instakids #fashionkids #kidsworld #siblinglove #clozetteid #firstlove #kidsrule
post
2 likes
Categories : motherhood
see more from this collectionInstagram

MORE FASHION POSTS

It’s Saturday already! Kamu bisa tampil lebih fe...
This is why you need to pay attention to sustainab...
#SpotToVisit
Ol’ Pops Coffee @olpops.coffee, Cin...
Agak ke-skip gpp deh ya yang penting sampe dah tuh...
Coach Luncurkan Koleksi Terbaru Dengan Inspirasi G...
Candid Moment ♥️ 🌇

When you encourage ...
Sometimes,
the best thing you can do is :
not obse...
friday mood alert ——
@callathelabel X @ayladim...
Hayooo yg belom ikutan Giveaway aku, bisa cek deta...

MORE BEAUTY POSTS

Ingin memanjangkan kuku tanpa perlu menunggu lama ...
Find what makes you happy :)
Be brave, gurl!
Be a strong women as you can..
Say hello to Clozette Ambassador @wennykyuuto's la...
Here's how to recognise your eye shape so you can ...
Good Morning and have a nice weekend!!
😊♥️...
INNERTRUE - All Day Happiness + Bright & Glow Skin...
Sheet mask @omo.id terbuat dari bahan yang nggak b...
𝙷𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚎𝚗𝚍,...

Advertisement