OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Terimakasih @vinasagita sudah menemani kehaluanku hari ini 😆 #Clozetteid
post
1 like
Categories : casual
see more from this collectionInstagram

MORE CASUAL POSTS

Clozette Ambassador @lidyaagustin01 taking neutral...
Kemaren weekend sempet mau keluar, mau coba makan ...
Clozette Ambassador @janejaneveroo looks chic in h...
Found a cute hidden corner that screams Japan! Eve...
Make up udah... baju formal udah...Tapi tetep ajah...
Welcoming the weekend with playful pattern and hap...
Selamat malam dari aku dan berat badanku yang sema...
Makin ke sini makin effortless pake bajunya 🤷...
🍏Rise 🍎and 🍏Shine🍎 // 📸 @priscaange...
"There's never a wrong time for a polka dot" - Mar...

MORE FASHION POSTS

Full face cuma cepeceng HAHA #recehfriendly bgt in...
Heyhoo 💕⁣
Rekomendasi skincare lagi nih :)⁣...
𝑳𝒐𝒄𝒂𝒍 𝑷𝒐𝒘𝒆𝒓

Hi all,...
Don’t wait for something good to happen cause yo...
#KicasXFoundation
2-3 tahun terakhir jarang bange...
Sudah lama nggak ngelakuin rutinitas makeup-an seh...
Aku.. tapi seperti bukan aku.

Scarf by @hlpremium...
Tau ga sih , penggunaan sunscreen itu penting bgt ...
Kate Spade Luncurkan Koleksi Signature Dengan Perp...
Appreciate what you have, before times makes you a...

MORE BEAUTY POSTS

Hidden gems!⁣


Aku nemu lipmatte ini di s...
🌱Current skincare routine: @avoskinbeauty famil...
Last pic of Dark Fairy for now! Next time makeup a...
belakangan suka banget sama lipgloss padahal sebel...
Masked bride
By @paulinakatarina

Eyeshadow @mine...
CRUELTY FREE & NOT TESTED ON ANIMALS SHARING

Teru...
Kuning

Sebenarnya saya ga begitu suka kuning.

Ta...
Welcoming Monday by taking relaxing flower bath li...
@nacificcosmetics
𝔻𝕒𝕚𝕝𝕪 𝕄𝕠...
I guess we cannot control how people feel about us...

Advertisement