OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...

A Lifestyle and Travel Blogger. Choco addict. High-heels fans also a culinary worshiper.

Bagus rambut pendek atau rambut panjang?
.
Sometimes I get bored with long hair as I never changed the model from I was little yet everytime I wanna drastically cut it short I remember my long dying wish to grow the hair long like Alanis Morisette did. Oh yeah, I def wanna take some pics recreating the scene from Thank You music clip. 😉
.
Get the point why I can’t take a decision?
.
#selfie #quarantinelife #quarantine #shorthair #longhair #dirumahaja
Categories : selfie
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Teh atau kopi?.📸 : #fotolama
Categories : travel
see more from this collectionInstagram
+ View more details
5 foot feet of attitude. Have you ever tried Ofuro Japanese bath? It’s so liberating and relaxing 💚💚 📸 : #fotolama
Categories : travel
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Kangen bilang, “Nggak gosong, nggak pulang.” Kapan bisa bolang begini lagi?
1 like
Categories : travel
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Somebody asked, “What’s the story between you two?”I laughed, “Well, we made a person together out of love.” 😉.. #DanauToba #TobaLake
Categories : travel
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Guys, ada yang baru dari @thexwoof "Seri Jawa-Kerajaan Kuno" nih. Hadiahnya seabreg lho! Kalian bisa Belajar sejarah + Tas baru = Voucher belanja 500rb + Tas gratis 120rb. Mau? 😉😉 Mau dong yaaa 😍Plus ada tambahan voucher diskon 10% lagi kalo kalian pake code THEXJWK14Pilih tas barunya di https://shopee.co.id/shop/18233744/search?page=0&shopCollection=23955167Buruan serbu! 📸 : Foto diambil sebelum PSBB
Categories : food
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Kalo lagi nggak wabah, boleh renang nggak sih pas puasa? Ntar airnya keminum gimana? 😅. #fotolama #throwback #poolside #fasting
Categories : travel
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Kamu bisa berenang berapa gaya? Gue baru bisa satu doang: gaya kodok! Um maksudnya gaya katak 🐸😅.Terus lagi seneng-senengnya latihan gaya bebas, eeeh #covid19 merebak jadi putus latihan deh 😅😅. #coronavirus cepatlah selesai, udah kangen berenang lagi niiih.. #fotolama #throwback #artdeco #lembang
1 like
Categories : travel, health
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Love is a verb. No, Love is a drug..Gemesh sama cowok ini, yang malem-malem bikinin coklat anget dan mijitin punggung karena menstrual cramp. Duh, bawaannya jadi pengen nyosor minta cium aja! 😝.Kalo kamu lagi gemesh minta apa sama pasangan?.📸: @virustraveling #fotolama #throwback #bali #islandlife
Categories : entertainment
see more from this collectionInstagram
+ View more details
loading ...
Back To Top