OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...

A digital freelance based in Yogyakarta. Plus-size fashion enthusiast who's willing to learn more about beauty.

Thank you for hanging on these past few years. Sure it's been such a ride but you'll always be alright
Categories : casual
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Sedang browsing e-commerce buat persiapan ngracun bulan depan. Mbok coba klik link di bio tu lho buat siap-siaaap 🥺
Categories : others
see more from this collectionInstagram
+ View more details
The Tom & Jerry in the house. The one who represents the bulldog didn't come with us.
2 likes
Categories : casual
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Kantong mata nggak bisa bohong yha Bund. Cuma rasanya udah ngusahain banyak hal, tapi tetep terasa kurang terus? Oh... ternyata karena keseringan ngebandingin diri sendiri sama orang lain 😌
Categories : casual
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Udah hampir sebulan ini nyobain rangkaian produk @scarlett_whitening by @felicyangelista_ and lemme tell you one thing. That viral review about the lotion, it's true. Yup! Go read the review on #honeyvha.com 😉😘💕
Categories : skincare
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Bahagia banget diajak @ursula_tj @ryan_hananta ke @ibaiacoffee akhir bulan lalu. Pengen ke sana lagi buat nyobain menu lainnya 😍
2 likes
Categories : food
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Di rumah terus, tapi rasanya kek homesick. Oh, ternyata ini definisi lain dari "rumah" 🥺
Categories : entertainment
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Tadi nyempetin nyore di balkon orang sambil ngobrol. Awalnya mau rileks, malah tetep mikir abot. Lain kali perlu cemilan kalo sampe diskusi lebih panjang 🤣
Categories : food
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Sok-sokan badass, jebule muk mendhes. Jangan ditiru yha ges 😌-📸 by @rahma.decoco
Categories : casual
see more from this collectionInstagram
+ View more details
loading ...
Back To Top