OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
post
2 likes
Categories : work
see more from this collectionMy Closet

MORE WORK POSTS

simple look :)
Clozetter @elsasilalahi shared her french navy loo...
Tetap stylish selama WFH, yuk! Intip tutorialnya d...
Exactly our expression when it's finally weekend! ...
Happy Friday, Thanks GOD 🙏😍🎁
been a lil obsessed with lilac lately 💜
“Know what you want to do, hold the thought firm...
Start your week with vibrant coloured outfit like ...
Casually chic Thursday inspired by Clozette Ambass...

MORE FASHION POSTS

..
Have a good Thursday everyone!!!
..
Postingan #...
..
Jalan Braga jadi salah satu spot kota Bandung y...
..
Siapa sih yang nggak pengen kerja sesuai dengan...
..
Selama di rumah aja dan disibukan dengan kegiat...
Aku mau ngebis dulu rewk udh ditungguin jemputan n...
Welcome back to my IG TV guys.. Akhirnya aku membe...
Minggu besok udah mulai WFO lagi, meskipun semingg...
Welcome back to my IG TV guys.. Akhirnya aku membe...
simple but significant, also my kind of AM-PM outf...

MORE BEAUTY POSTS

Get your natural skincare or clean make-up product...
..
Team pantang keluar kalo nggak ngalis mana niih...
..
Team pantang keluar kalo nggak ngalis mana niih...
..
Bibirnya satu, lipsticknya SEKARUNG!! Ada yang ...
..
Racun Browzilla Check!!
..
Gemes banget nggak s...
..
Hai beeeb, mau ngeracun product baru boleh yaaa...
.
Kangen banget pake nail art kaya ginii, nail art...
..
Hai beeeb, mau ngeracun product baru boleh yaaa...
..
Siapa niiih yang setiap hari nggak bisa jauh da...
..
Racun Browzilla Check!!
..
Gemes banget nggak s...

Advertisement