OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Psst.. i've been trying Mini Hair Curler from @hairshopfransiska
It's travel friendly and easy to use. Btw i love the color❤
.
Tutorial? Soon😉
.
#clozetteid #haircurler #hairshopfransiska #hair #clozette
sylviaodilia 16 Sep 2017
love it 💖
post
6 likes
Categories : hair
see more from this collectionInstagram

MORE HAIR POSTS

From interest to fall in love ❤️ Seriously! Yo...
Bagi kamu yang berambut pendek, intip cara memoton...
makan apa ya nanti malem... 🤔. #baliindonesia #b...
Kalian tau dong kalo aku tuh demen banget styling ...
Mau perbaiki fitur di muka engga harus oplas. Seka...
Haircare pas bobo 😴😴
-
Cuma pake @saat_indon...
Hello my new friend 👋 welcome to my stash!Actua...
TRESemmé
TRESemmé

MORE FASHION POSTS

New post alert!
Review Bioderma Sebium Lotion & Hy...
Hi guys! How’s your Friday?✨
Oversized shirt: ...
Yang belum tidur, sini sini aku kasih tau.
Pintar ...
New on the blog🍂

Ada @airnderm Hydrating Prime...
TGIF ✨ @shopatvelvet
.
.
#Ootd #ootdfashion #oo...
Trik Pakai Outer Ala Jessica Jung
Nongkrong di cafe serasa liburan di Santorini?
Mem...
New post on the blog! Kali ini ada duo boosting to...
Are you into lace fabric? 😄

#details #laceblou...
Merawat kulit wajah emang penting, tapi jangan lup...

MORE BEAUTY POSTS

Selama puasa ngerasa nggak sih kulit jadi lebih ke...
Unedited raw #selfie -- thanks to godox i do not n...
Bright bright bright!
Introducing...

Skin Primer...
Ain’t harry but i got styles ✌🏽
.
I’m usi...
Places You Never Thought to Apply Highlighter On ...
Clozette Ambassador @vannysariz's new obsession: B...
Hallo semuanya..
apa “me time” terbaik kalian?...
Lassie Newfangled: [Review] Superface Zoom In Mesh...
Hai teman-teman! Masih semangat kan semuanya?Kali ...
Siapa disini yang gak sempat peeling atau eksfolia...

Advertisement